. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

sobota 12. února 2011

Asi bych měla hlásit, že žiju, co?

 ... Neodpovídejte.

Ve skutečnosti je všechno celkem fajn, jenom se mi nechtělo o tom psát na blog. Ta lenost, znáte to, co? (myslim že všichni a důvěrně)

Bodem prvním budiž autoškola: HOTOVO. Dala sem to napodruhý a táta se moh zbláznit radistí. Necham mu to. Taky sem ráda, páč když to zjistil Agar, hugnul mě! O_O (nazvěme to chvilkovým selháním a radujme se, dokud toho nezačne litovat XD )

Ono to celý bylo vtipný... Kelll totiž den předem avizovala, že jestli to nepodělá a řidičák dostane, koupí si novou klávesnici. Takže sem potom jela domů vlakem, s klávesnicí na klíně a nehorázně šťastná... že mam klávesnici XD Ona totiž ta moje stará... Darmo mluvit XD Ona ta nová ještě potřebuje omakat, páč mi občas vynechaj písmenka.. Občas často XD Ale to vychytam, ve všech ohledech je perfektní.

Doma to vypadalo taky vtipně: Kelll de domů, u stolu na chodbě sedí Agar s notebookem.
Kairi: +otvírá dveře od bytu, zdraví bratra+
Agar: "Tak jak?"
Kairi: +zvedá do vzduchu krabici od klávesnice+
Agar: "tys to udělala!"
Kairi: "jop."
No a pak přišel ten hug. Ani sem se nezula XD

Bodem dva budiž Sayuri-hime. Minulej víkend u mě byla na návštěvě, a Kelll se mohla zbláznit radostí. Škoda že v době maturáku má lyžák... Přitáhla bych jí taky XD

Vzpomínam si, jak mi Satan říkal, že potřebuju chlapa.  No, chci vidět, jak se bude tvářit, až si přivedu holku XD Až se teda zmíněná holka rozejde se svým klukem... e_e
"jestli vůbec"
KUŠ!

OH! Měla bych se zmínit, že sem byla kámošce na maturáku, ne? Už je to dýl, měsíc? netušim XD
Každopádně dva dny zpátky mi Monika(ona kamarádka) donesla fotky a neska sem si je pořádně prohlídla(vlastně včera, ale neska sem si na ně vzpomněla). Mohla bych něco dát na blog, ne?

Jely sme tam já, Lída(Monči a moje kámoška) a Lídy ségra Jana. Potkaly sme tam ještě další kámošky Monči, no a Moniku samotnou XD Fotka kde sem já je jenom jedna, ale to nevadí, ne? XD
Moc jich sem nedam,  stejně to asi moc lidem nic neřekne XD Ono to stačí...

Celá Mončina třída
Předtančení. 
Měli ho fakt hezký
Monika a nějaký její spolužák... :X
Stužkování. To dřevo vedle ní je třídní učitelka... (nic proti ní)
Další pěkná fotka s nějaký spolužákem... XD
Monča.... překvapivě e_e
Studentstvo
Přípitek.... Teda, i my měli ten Gaudeamus hlasitější XD
Tahle holka je úžasně fotogenická a má nádherný šaty... Zasloužila si zmínku.
Mno a naše parta sans Jana, ta zdrhla dřív, kvůli blbýmu spojení domů. Zleva: Lídy sestra Jana, Kelll(kdo by to řek O_O ), Monika, Verča(tu neznam), Tereza a Lída.


Ehm, okay, to je... všechno? Jo, dala sem si na blog Banner ze serveru kde hraju Aion. Snad za to dostanu nějakou odměnu, když už kvůli tomu blbnu s HTML... a vlastně sem kvůli tomu banneru dala novej článek XD

27 komentářů:

  1. Já si jdu pohrát s tim bannerem a zmenšit ho. Je moc velkej..
    "nebo ty máš moc mal-"
    to už jsme slyšeli...

    A já chci tak hug od Agara *fnuk*
    "nalejval ti vodku, nestačí?"
    noooooooo....ne

    OdpovědětVymazat
  2. aah, ano, fanklub mého bratra se opět zvětšil...

    OdpovědětVymazat
  3. +vystačí si se svým jednočlenným fanklubem wlkeRa+

    Už jsem ti sice popřála na skypu, ale nechci tu být za hulváta, takže:

    CONGRATULATIONS!!

    ,,cooooooooooooooooooooooo-"
    Jdi do háje!

    OdpovědětVymazat
  4. já myslela že má dvě členky... Sayuri taky, ne? ;)

    a díky

    *pohled na.. Havrana?*
    jednou z toho zblbneš

    OdpovědětVymazat
  5. No jasně že dvě! Jsem ve fanklubu wlkeRa (a toho ani osobně neznám) a Agara!
    "stejně si tě získal tou vodkou..."
    to neni pravda!
    "ale je!"
    neni!
    "je!"
    'můžete se jít hádat jinam?' <--Sora
    *se svědomím hází vražedný pohled*
    'už mlčim...'<--Sora

    OdpovědětVymazat
  6. počkej až ho poznáš.
    a ta vodka byla fajn....
    Agar je totiž hodný, starostlivý a přející bratříček ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ne, on měl jen slitování takže nechtěl, abych byla plně při vědomí, až se ke mě budeš lepit :P

    OdpovědětVymazat
  8. Zabudla som...
    Tak dvojčlenný fanklub.
    ,,Neni vás nějak málo"


    +nápad+
    Come to the dark siiiiide~

    We have blondies!

    OdpovědětVymazat
  9. Sayuri: si zlá, krutá a nemam tě-
    " *upřený pohled* "
    *sigh*
    okay, MAM tě ráda...
    ale to nemění nic na tom, že si na mě zlá!

    Nephala: ROFL XD

    OdpovědětVymazat
  10. "cooooooooooooooooooooooooooooooo-"
    sklapni!
    "mám rád blondýny, no.."
    jak ty můžeš bejt moje svědomí...

    OdpovědětVymazat
  11. *vzdává to*
    já to video nesnášíííím XD
    ale s tim "cooooooooooooooool" už asi nic neudělam, co?

    OdpovědětVymazat
  12. WFT! *prohlíží poslední foto*
    Jana chodí k nám na školu! :D je to možný?

    OdpovědětVymazat
  13. myslim že jo XD
    vim že šla na něco uměleckýho, ale víc nic XD

    OdpovědětVymazat
  14. yep, máme spolu tělocviky...

    OdpovědětVymazat
  15. Dracku, můžu tě o něco poprosit?
    než začneš psát jakejkoliv koment:
    a) zapni mozek
    b) promysli si co nám chceš sdělit
    c) napiš to smysluplně a nejlíp celou větou
    d) 2x si to přečti
    e) ujisti se že to pochopí i někdo další kromě tebe
    f) pak teprve odešli koment

    (Kelll má rejpavou, ano... omlouvám se. Ale od tý doby, co má Lada notebook, sype Drack jeden nesmyslnej/urážlivej komentář za druhým, a chtělo by to změnu)

    OdpovědětVymazat
  16. Anebo by Kelll mohla taky zapnou mozek sama, ne jen pasivně zírat na slova...

    Ten Drackův komentář byla narážka na Sayuri.

    OdpovědětVymazat
  17. Neph: "teď jsi jí to natřela..."
    proč, proč jen jsi tak krutě upřímný?

    OdpovědětVymazat
  18. ,,Rádče, ona pouze vyřkla nahlas myšlenku -někoho- jiného, jak to má ve zvyku"
    +zírá na Havrana jak na idiota+
    Proč, proč má mé svědomí tak dlouhý vedení?

    OdpovědětVymazat
  19. *nese si šipku "100% hetero"* *cpe jí před xicht Drackovi* jen tak ze mě její holku neudělá...

    OdpovědětVymazat
  20. Blahopřejeme k řidičáku a těšíme se na tvojí holku! ;-)
    *asi otestuje Monči věrnost*
    Kukuku!

    OdpovědětVymazat
  21. Neph: ono nejde jenom o ten jeden komentář, ale o všechny ty rádoby-vtipný nesmysly, co Drack poslední dobou produkuje

    Hanyou: Monči věrnost? prosím? Monča je pouze kámoška XD

    ta slečna, do který sem zamilovaná je Sayuri, a zatim o sobě pořád tvrdí, že je na kluky
    (ale já jí to nevěřim XD )

    OdpovědětVymazat
  22. Miko se nechce psát novej článek kvůli pár větám, takže to hodí sem:
    Miko si nainstalovala Sims 3 se všema datadiskama(kromě posledního, ten se mi nepodařilo stáhnout funkční) a vydala se objevovat nový věci.
    Miko si na stěnu lípla "tajné dveře do hrobky" a zjistila, že jsou poloprůhledný.
    Reakce miko jak šly po sobě:
    1) O_O
    2) Cooooooooooooooooooooooooool!
    3) O_O
    4) XD
    5) já ty dvě zabiju...

    OdpovědětVymazat