. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

středa 22. září 2010

WANTED!

REWARD: Vřelá oddanost a neskutečná vděčnost... XD

A co potřebuju? Někoho, kdo umí přeložit komix v kanji do jakýkoliv sežvejkatelný řeči. Pokud někdo ví o někom - komkoliv - tak mi písněte.

Dík XD

8 komentářů:

  1. Zdravím
    Vím že to sem vůbec nepatří, ale potřeboval bych pár screenů ze starého icu, vím že sis screeny vždy schovávala a tak mě napadlo že se zeptám. Pokud něco najdeš prosím pošli mi to na mail (zimnok@seznam.cz).
    Díky. (Zimnok)

    OdpovědětVymazat
  2. chjo, hlavně že mam v záhlaví návod, jak se podepsat... XD
    screenů mam dost, neska se ke svýmu PC nedostanu, ale do pár dní by ti něco mělo dorazit ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Super díky moc. Já to moc nestudoval tak za ten podpis promin, ale zaskočilo mně že máš jiný vzhled blogu trošku sem se bál jestli nejsem na špatném :) .

    OdpovědětVymazat
  4. hehe, změnila sem rasu, no XD ale pokavaď sedí méno, sem to já... mam to propojený se starým blogem, aby to bylo jednodušší trošku.
    s tou přezdívkou je to v poho, už to víš ;)
    akorát by mě zajímalo jaký fotky ti tam mam hodit... myslim že "všechno" by se nevešlo do mailu XDD tam mam kolem tří tisíc screenů za těch x let hraní...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si mě odblokuj na ICQ a pošli to přes něj dneska tu budu celej den.

    OdpovědětVymazat
  6. ICQ mi blbne, nemůžu přes něj nic posílat.
    jo a dej mi číslo na ICQ páč ho nemůžu najít XD

    OdpovědětVymazat
  7. 460-794-555
    Ty screeny už mám a je to přesně to co sem chtěl díky moc. Budu některé z nich házet na web takže eště potřebuju tvůj souhlas jinak je to vše.

    OdpovědětVymazat
  8. tak myslim že kdyby mi to vadilo tak ti je neposílam XD

    OdpovědětVymazat