. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

úterý 1. března 2011

Jelikož obrázkových článků není nikdy dost...

Ne, vážně, na tomhle blogu je jenom jeden O_O

Miko byla v neděli u Montany a instalovala Sims 3(byla u ní i v pondělí a instalovala je její dceři, proč si připadam jak servis? XD ) a zmíněná Montana navlíkla miko do šatů od nějakýho slavnýho chlapa na T-nevim-jak-se-to-píše. Ale byly nádherný.
Škoda, že je neměla o tejden dřív. Možná bych je znárodnila na ples XD
Dále tu máme ten fakt, že se miko bude asi stěhovat. Miko se rozhodně stěhovat CHCE. Kam?
Možnost a) Praha. 
Ubytování: spolu s Monikou a Lídou by sme si pronajaly byt, holky by chodily do školy a na brigádu a já do práce. V Praze je toho víc než tady a asi nebudou chít nemčinu. Nevýhoda: holky chtějí prázdnej byt, bez nábytku. ten by se musel koupit. To vyžaduje našetřený peníze. Miko jich teda moc nemá, nevim, jak holky.
Možnost b) Brno.
Ubytování:  jela bych tam v červenci, v bytě by sme byli 3 a já si našla práci. V září by sme se já a kamarádka přestěhovaly do jinýho, většího bytu s dvěma klukama a tam už bych zůstala. Celý to vypadá reálněji, i když se to možná takhle nezdá. Nevýhoda: daleko od Bandy. Ale zase nebude Tori-chan jediná tak daleko, a dostanu se do maid café XD

No a poslední věc, co mam na srdci... Yuffie nedavno viděla obrázky na mým starým blogu. Ty "krajinky", co sem čmárala ve škole. No a chtěla vidět zbytek. Tak sem jí je naskenovala :X

Here it is:



5 komentářů:

  1. Takže ty nás chceš opustit, jo???

    OdpovědětVymazat
  2. tak vám dvěma to zrovna může bejt jedno, stejně bydlíte daleko XD
    z Prahy bych to do Chomutova měla cca stejně daleko, pořád se mi ale to Brno zamlouvá víc a víc a víc a víc a víc...

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře,tak to skusim hold reinstalovat..^^

    OdpovědětVymazat
  4. knyu, u tý Prahy mi chybí výhoda "často se vidět se Sayu.." T.T to se mě dotklo, už ti nestojim ani za zmínění *přecitlivěle odbíhá brečet do koutku*

    OdpovědětVymazat
  5. já nezmínila ani fakt, že bych v brně byla u Yuffie, ostatně, vybrat si koho budu mít poblíž můžu, ale rozhodující faktor to není, protože musim koukat na peníze, možnosti a jak moc je ta možnost reálná. zbožný přání bejt blízko u tebe zůstane zbožným přáním, ale rozhodování mi to neulehčí.

    OdpovědětVymazat