. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

čtvrtek 27. ledna 2011

Milý deníčku,

 ... jsem zamilovaná.

Okay, to byl vtip. To s tim deníčkem, ne to, že sem zamilovaná.

Stává se ze mě druhý Jezebel ^^ Vážně, včera sem dokonce neúmyslně použila jednu z teho technik(Svědomí mi to pak dalo pěkně sežrat :X ) Škoda, že nezabrala. Vina není na mý straně, já nemůžu za to, že se jí líbí kluci... XD

Neska ráno sem šla dělat autoškolu. Přesně podle očekávání sem test s přehledem zvládla. Dokonce sem měla jenom jednu chybu. A to sem to viděla celý jenom jednou. Z technický sem měla strach, některý ty otázky byly strašidelný. Ale dostala sem dvě pěkný a vyjela odtama s hotovou zkouškou. No a do třetice, jízdy, dopadly taktéž podle očekávání. Hrábnu do peněženky, dam stranou 11 set a zkusim to znova. Přemejšlim jestli to nejsou vyhozený peníze, páč nevim jestli mi jedna další jízda navíc nějak pomůže XD

Nevadí. Miko teď sehnala práci, tak na to nebude tak zoufale. Snad XD
To mi připomíná že sem jim měla neska poslat mail...
+de to udělat+
Hotovo. Doufam že sem to nezhnojila XD

14 komentářů:

  1. Když jsem si přečetla "jsem zamilovaná" trochu ve mě hrklo a pak mi došlo, že mluvíš o mě ^^

    OdpovědětVymazat
  2. XDDDDDDD
    "hele, už žárlí, si na dobrý cestě"
    hmm... ještě z ní vytřískat ty myšlenky na kluky
    " *podává perlík* "
    O_O VOLE!

    OdpovědětVymazat
  3. "Jen do ní!"
    na čí si straně? o.O
    "já jsem universální svědomí.."
    od kdy?
    "od ted.."
    *headdesk*

    OdpovědětVymazat
  4. *vrací Svědomí perlík*
    pokud chceš někoho majznout, támhle máš kolegu
    "okay"

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluju k práci ^^ copak teď z tebe je?

    OdpovědětVymazat
  6. prodavačka v terénu.
    budu běhat od firmy k firmě a nabízet jim slevový kupony XD

    OdpovědětVymazat
  7. oh... tak... ti přeju víc nadšení do práce, než bych měla já! *->opravdu to myslí dobře* ^^"

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímnou soustrast, Kelll-chan, ale zato HODNĚ štěstí v autoškole při jízdách.
    Teda, já ti moc tu práci nezávidím... Za chvíli tě to pěkně na*ere a budeš hledat dál. Teda, pokud ti nedají za měsíc víc jak 15.000,-

    OdpovědětVymazat
  9. nedaj. vykašlala sem se na to :X
    byla sem akorát na pohovoru a jednou se podívat jak ta práce vypadá.
    včera večer sem jim měla dát mailem vědět, jestli tu práci chci a nebo ne, a já se na to vykašlala.
    za to běhání po fabrikách mi těch 14,5k hrubýho nestojí
    aspoň mam čas dodělat si autoškolu, páč jinak bych byla celej tejden v háji. potřebuju hlavně řidičák, zytek je na druhým místě, páč tahle práce by mi dlouho nevydržela.

    OdpovědětVymazat
  10. jo no XD
    ale když bych měla platit měsíčně dva tisíce za dopravu tam a zpátky(2x27 za bus a 2x25 za čaj, páč se manažerstvo schází po restauracích. 2x denně) a ještě běhat po celým městě od fabriky k fabrice, s tim že jeden tejden v Sokolově, druhej v Plzni...
    ne, díky, kor když je člověk odkázanej na to, kolika lidem vykecá díru do hlavy.
    jo, nápad je to pěknej a systém úžasnej a ty karty sou super, ale radši si je koupim, než je prodávat.

    OdpovědětVymazat
  11. No, aspoň že máš na tohle dost rozumu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. jn :X
    ale tim se dostávám zpět k bodu 1: still jobless...

    OdpovědětVymazat