. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

úterý 4. ledna 2011

Poslušně hlásím, že sem to dal dohromady.

Aneb Nephala mi říkala 10x ať pohnu, ale když člověj jí, hraje FFIX, nebo prostě sedí na chatu s mojí rodinkou, tak se to nedá(no, pokud de o chat, ehm, chci říct, mass spam, tak nic jinýho prostě nestihnete XD )

Ne, ve skutečnosti se mi do toho jednoduše nechtělo. Ale nakonec sem si našla ten nejideálnější čas - ve dvě v noci už opravdu moje holky online nejsou, takže mam klid na třídění fotek ^^

Mam tu několik složek s Wawou, některý sou v sadě(ty šly do jednotlivých RARů) a něco jen tak plavalo kolem, tak sem to nějak setřídila.

Jednotlivý soubory čítaj:
* Tea Time - Wawa si zašla se svojí kamarádkou mrtvolkou na čaj a zmrzku.
* Notebook - Aneb když si Agar nechá svůj novej stroj doma.
* New Year - Jak to Wawa rozjela na Silvestra (nebudu kecat, musela sem jí pak sundavat ze skříně X_X )
* Ten zbytek - Nějak mi u těhle fotek nepřišlo potřeba je řadit do příběhu. Sou tu jak mi přišly pod ruku.

Omlouvám se těm, kterým jazyky nejdou. Všechny názvy fotek sou anglicky. Zní mi to líp.

A to je vše, přátelé! +de do postele+

11 komentářů:

  1. *totálně nadšená, že je zařazena do škatulky ,,Moje holky"* :3


    Asi bych měla pohnout s těma hláškama, že? ^^

    OdpovědětVymazat
  2. pohni Nephalo už se těším...

    OdpovědětVymazat
  3. >_<
    *-> nedokázala se furt dokopat ke korekci*
    *-> absolutně nemá náladu*
    *-> v depresi*

    Jdu si to naťukat do texťáku.... -_-'

    OdpovědětVymazat
  4. chjo XD
    hele proč vy dva nepíšete i adresu blogu? kdo to pak má hledat... XD
    *šipka "líná jako prase" *

    OdpovědětVymazat
  5. ...
    Máš to v menu, stačí rolovat nahoru zlato e_e'

    OdpovědětVymazat
  6. tebe jo, ale ne Dracka
    a stejně, je to divný když tě jedinou nemam zelenou XD

    OdpovědětVymazat
  7. Divný? Já jsem přece Mary Sue.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlášky? Jaký hlášky? Naše hlášky? *vytahuje Keyblade* Nephalo děleeeeeeej!

    OdpovědětVymazat