. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

neděle 10. října 2010

Pochybuju že se Rikii dostane k netu...

Takže report podam za ní.

Jelikož Rikii neska měla narozky, a babi je měla před pěti dnama, jako každej rok se to slavilo obojí najednou.

Už sem dlouho neviděla kupu dospělých lidí tak rozdováděnou XD Házeli sme si s malým míčkem - puzzlema - a výbuchy smíchu se ozývaly každou chvilku. Jednou si Rikii zase přerazila něco o zeď, když se nažila chytat míček, nebo Martin s mamkou předváděli zajímavý ruční tance ve snaze udržet míček nad zemí, pak se ona kulatá potvora proběhla po stole, po dortu, po jednohubkách... Když babi s mamkou odnesly jídlo, běhal nám pro spadlej míček Billy...

Největší sranda a chaos ale nastaly, když sme míček(kterej se rozhodl, že nebude drže pohromadě) vyměnili za tři plyšový potvory, tušim že veverka, pes a velmi dlouhý jezevčík(Billyho plyšáci XD ) Ty lítaly po místnosti všechny souběžně a často sem ani nevěděla kde mi hlava stojí, než mi to Martin připomněl hozemím mi veverkou přímo do obličeje XD

Mamka se ukázala jako zdařilej chytač, když vybrala veverku ode mě, psa od Martina a současně jezevčíka od Rikii XD Co ale nepotěšilo mě: Našla sem v misce perfektně kulatej, plochej a nepomačkanej kousek krabích chipsů. Ukazovala sem ho tetě a v tu ránu křup! Někdo hodil plyšáka přímo na mě. Půlka pochoutky zkončila za gaučem, druhá se zbědovaně krčila v mý ruce. Dostala sem záchvat smíchu, že sem nemohla ani dejchat XD

Za dnešek sem totálně tuhá, ale brácha paří DOTu s Nikou, jejím bráchou a nějakým spolužákem, sou na Skypu a asi bych se nevyspala XD Tak mam aspoň čas na tenhle nic neříkající report XD

2 komentáře:

  1. Rikii má už devatenáct, vážně to utíká... ("Mládí vpřed!") Popřej ji za mne vše nejlepší, jestli se uvidíte, já jsem bez kreditu a nemohla jsem ji včera ani napsat... (-_-)

    OdpovědětVymazat