. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

úterý 5. října 2010

Přežila sem...

  ... zatím.

Ne vážně, miko je blbě. Může za to odběr krve?

Totiž, tak nějak sem si zapomněla zařídit dospěláckou doktorku když mi bylo 19 a tak nějak sem rok nebyla vůbec u doktora, takže sem tak nějak přeskočila devatenáctiletou prohlídku. Takže nová paní doktorka byla tak hodná, že mi jí dopřeje.

*sigh* Dneska sem byla na odběru krve, prohlídka je v pátek. To nejhorší mam za sebou, aspoň že tak. Vážně, co za miko sem, když se mi dělá blbě při pouhým pomyšlení na krev? O_O Ještě když ta krev je moje a je mimo moje tělo, ve věci, která je připojená k mojí ruce? (aka injekce, bohové, kdo tu věc vymyslel? X_X )

Ne, nebojim se jehel... Jen je mi z toho odebírání zle. To je rozdíl. Zavřela sem oči a ani se nepohla a čekala až bude konec. Problém byl neotevřít oči XD

No jo, tenhle whiny-rant už jedlouhej dost, dam si pauzu. *insert witty comment aka Ničiny veverky*
Jen hezkej obrázek, kterej sem našla...

5 komentářů:

  1. tak hlavně že žiješ :p

    OdpovědětVymazat
  2. žiju, no XD
    dopsala sem článek, padla do postele a spala 3 hodiny :X

    OdpovědětVymazat
  3. ať žijou veverky! :D xD ...těší mě, že si to pamatuješ...

    OdpovědětVymazat
  4. tak ono to bylo dycky děsně ftipný, ty tvoje hlášky na rozloučenou, tak sem to použila XD
    (totiž původně sem ti chtěla lohnout "mějte se Fanfárově", ale nakonec sem tam napsala tohle XD )

    OdpovědětVymazat