. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

sobota 23. října 2010

Miko o Advíku

ADVIK 2010 - Kairi's Gee performance: ERROR - FILE IS MISSING

Jelikož sem se ještě pořád nedočkala slíbenýho videa, byla sem nucena postnout článek na starej blog. Jedná se o dvě slovenky, který si mě vyfotily, natočily, a slíbily mi, že mi pak výsedek pošlou. Několikrát sem byla přes blog ujištěna, že fotky budou.

Slečny se na to ovšem zvysoka vysraly a já mam prdlajz. Reakce byla ohnivá, protože sem naštvaná. Můj cosplay je momentálně obarvenej(maminka je šikovná), takže nehrozí, že bych někdy sehnala fotky nový. Toliko ke vší snaze. *sigh*

Článek na Blogu

4 komentáře:

  1. aneb co si neuděláš sama, to nemáš...
    upřímnou šoustrast

    OdpovědětVymazat
  2. dík....
    *sniff*
    *fňuk*
    keď já to video chcceeeeeem...... TT_TT

    OdpovědětVymazat
  3. a od čeho jsi teroristka? jednoduše ty dvě zterorizuj!

    OdpovědětVymazat
  4. když já na ně nemam ani kontakt.. ani nwm přezdívku X_X

    OdpovědětVymazat