. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

neděle 12. června 2011

Nikdy neděste miko

Vážně, nedělejte to.

Neska sem si prošla menším kolapsem způsobeným nedorozumněním. Asi umim málo anglicky X_X

"Nechtěla si napsat víc?"
...
"hm?"
A co? V práci pořád stejný, doma nuda, akorát si občas pokecam s Yokai, což je jediná osoba, která momentálně jeví zájem o komunikaci, a s lehkostí kolibříka mi způsobuje psychyckej šok velikosti golfovýho hřiště...
"ha. ha. ha"
Okay, ještě bych mohla zmínit že mě Svědomí zase dneska překvapilo svojí úchylností.
" X_X "
... říkalo sis o to.

Zejtra o obědovce, pokud nezapomenu ( X_X ), skočim do kanceláře, a zjistim, jestli budu od července zase jobless(což mam ve smlouvě) nebo jestli si mě tam nechaj (aspoň měsíííc...) a pak se uvidí...

Jeden z obrázků, na kterých sem dělala nedavno. Sisterly embrace :3

12 komentářů:

  1. Tak jestli jsi pracovala dobře, tak si tě nechají. A kdyby ne, upros je na brigádu. Zatím si hledej pro jistotu nové zaměstnání.

    OdpovědětVymazat
  2. nejde o to jestli sem pracovala dobře, ale jestli maj místo.
    byla sem tam na výpomoc na velkou zakázku, která brzo končí.
    a brigádu mi nedaj, páč to je řesně to, co teď dělam, jenom za plnej plat.

    a hledat práci bokem je docela fuška, to ti řeknu e_e
    hlavně proto že nikde nic není... TT_TT

    OdpovědětVymazat
  3. tak si tě tam snad nechaj :)

    OdpovědětVymazat
  4. prodloužili mi to na další 2 měsíce.
    co bude dál, netušim.

    OdpovědětVymazat
  5. Lepší něco, než nic. My taky hledáme...

    OdpovědětVymazat
  6. to taky jste bez práce ?

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Kellly, tasy Sykysan, bohužel já osobně žádné fotky nemám, neměl jsem na focení čas, ale kamarádka fotila hodně tak bych ti to kdyžtak potom linknul:-)

    Jinak stáhl jsem si z tvého starého blogu fotku svého obrázku Cloud v hroznýšovi, díky moc, že jsi to fotila, už jsem myslel, že to neuvidím:-D

    OdpovědětVymazat
  8. tož tys maloval Clouda? XD ten byl peckovej. to si Yuffie ten obrázek tehdá nechala nebo si ho ztratil? O.O

    OdpovědětVymazat
  9. Yuffie si je vsechny nechavala mam pocit:-)

    OdpovědětVymazat
  10. oh. je to možný, no... ale nevim, mě ten Cloudcobo myslim zůstal, ale nevim kde zkončil XD

    OdpovědětVymazat