. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

středa 15. září 2010

Podivná nálada posledních dní...

... na mě má velmi zajímavé účinky.

Měla bych jet do Varů, ale prší, a mě se rozbil deštník...

"Nemáš ho sebou brát, když deš na chatě na záchod."
A jak sem asi měla vědět, že ho polámu o jabloň? Já budu moknout aby mi Nephala nezahučela do záhonu...

Ehm, ...takže sedim doma a nejčastěji u počítače. FFIX mam tak nějak skoro-odehranou, sem někde na CD 3 a zasekla sem se. Návod tvrdí, že tam má bejt cesta dál, já vidim díru v zemi. Až bude nálada, přijdu na to.

Přišla sem na chuť kapele Brown Eyed Girls, 4 korejky s úžasnýma písničkama. Někdy musim vypotit článek o nich, něco ve stylu MoMusu, ten byl celkem dostačující... Sranda je, že sem potřebovala vymyslet narychlo 4 postavy do hry Aion, a zrovna ména holek z BEG byly volný. Napadlo mě to, když sem poslouchala něco od nich. Přirozeně.

Nějak sem jim uplácala obličeje, i když sem měla fotku, moc podobný si nejsou. Aion teď hraju dost často, je to nehoráznej žrout času a energie. Pak sou tu ještě fanficy. Pokud de o ně, už sem avizovala, že už beru snad všechno(pořád ale sou páry, který se mi hnusí). Navíc se zjistila, že mam MOC ráda zmrzlinu. Neapolitan, přesněji. Vanilka, Jahoda a Čokoláda. Bohové zatraťte mě, stává se ze mě větší perverzák, než dřív...

Ehm, to bude asi všechno. Nevim proč, ale poslední dobou mě víc než cokoliv jinýho baví akorát pointless výkecy. Přemejšlela sem, že si reorganisuju blog a využiju k tomu ten starej. To bude ještě veselý. Jen na to najít chuť a čas :X

2 komentáře:

  1. nech se vzit do naseho sveta perverzaku...nema cenu se branit a ty to vis,a prestan bejt takova depkoidni :D....
    (dante)

    OdpovědětVymazat
  2. to ta povídka, a ty to dobře víš XD
    a perverznosti se nebránim, jen se divim, že to šlo tak rychle.
    btw, kdybys místo "anonymní" zaklikl "název a URL", máš to lepší s podpisem :P

    OdpovědětVymazat