. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

pondělí 16. srpna 2010

A jedem

Takže, timto zahajuju zkušební provoz.

Pokavaď se mi Blogspot osvědčí, přejdu na něj z Blogu. Zatim se mi líbí, až na jednu věc. Šířka stránky. Fajn pro lidi, co maj ještě kalkulačku, ale já mam dvacítku monitor a chci si ho i užít, rozumíme, XD

Doufam že to bude stát za to, protože představa přesouvání článků je hrozná XD Přece jenom, ztratila bych všechny ty komentáře pod nima, a to je dost škoda TT_TT
"Můžeš přesunout i komentáře."
No jo... To Svědomí není zas takovej blb.
"Budu to brát jako kompliment."

//po dvaceti minutách
Fajn, miko je levá jak šavle. Našla změnu vzhledu, nastavila skoro všechno, ale štvalo jí, že neni vidět menu. Tak si to celý zrušila, podělala a rozhodila, aby mohla začít znova...
"Ale zvládlas to, tak to přestaň rozmazávat"
+majzla Svědomí stoličkou+
Nekaž mi to, já se tak snažim...
"No jo, porát..."

I tu šířku sem trochu upravila. Zatim to vypadá dobře XD A když si to zvětšim na 190%, tak to mam přes celej monitor, jako blog XD
"Si cvok, víš to?"
+mlátí Svědomí+
Drž zobák!

3 komentáře:

  1. Vůbec jsem netušila že to může být tak složitý, jinak to vypadá, že mi to děláš na schvál, jelikož konečně, když mám tvůj blog přidaný v záložkách a začnu na něj chodit, tak abych si zvykla zase na jiný..jinak je zatim mooc krásný a chválim ti ho!!!...teď se mi honí hlavou, že bych si taky nějaký založila..ale nevim nevim přes počítače nejsem a asi bych si s tim neuměla tak vyhrát...Doufám že slovenky pošlou u video abych si tě mohla přehrát :-)

    OdpovědětVymazat
  2. hihi, tak není problém nechat si v záložkách oba a chodit sem přes odkazy... na starým blogu mam odkaz v menu, pod záhlavím a aj v článku. to prostě nemineš. tady mam dva odkazy na starej blog. kromě článku stejný místa.
    btw pokud bys chtěla založit blog, doporučuju zkusit blogspot. propoj si to s google mailem a nebudeš se muset ani přihlašovat.
    vyhrát se s tim dá, když si nastavíš stravitelnej jazyk(ČJ/NJ) a pořádně si pročteš a proklikáš všechno, na co narazíš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jj blog se ti moc povedl vypadá pěkne jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat