. . . Archiv blogu . . . . . Má láska zpívá! . . . . . A ne jenom jedna! . . . . . Malá spamerská hra tady ~_^d
. . . Scriptum o Advíku: TADY . . . . . Starý blog: TADY . . . . . Kuroblog: TADY . . . . . WANTED!
. . . Pro přidání komentáře vyber "Název a URL" a vepiš Nick a adresu svého blogu, popř. jiných stránek.

Aion

čtvrtek 7. dubna 2011

*Giggle*

Píšu další článek, máte radost? XD

Okay, já jí teda mam. Cejtim se jako Hanyou po semináři O_O

No, není to tim, že bych navštěvovala nějaký semináře, ale... ono se to nějak nakupilo.
a) právě sem dodělala obrázek na DA, v minimálním čase, a dokonce ani ne na etapy. A strašně se mi líbí :3
b) naučila sem se rozpoznávat holky z Girl's Generation. Jelikož je to zas 9 holek ve skupině, je to těžký... Teda, aspoň sem si to myslela XD
b) jedu na ADVík!!! Teda, zatim se to šecko musí zařídit, ale už je to tak na 90% jistý ^^
c) na Advík jedu, páč mam job. Na tři měsíce, s velmi malou šancí na prodloužení, ale jako finanční injekce, zatimco budu dál hledat, to postačí.

Během směny mě napadlo zparodovat starou známou Anakondu pět-a-dvacet po vzoru Blbek z Fejsbůku a milionu dalších reklam, ale na to sem moc líná XD

Okay, to je všechno, du koukat na Stargate: Atlantis v originálním zvuku. Zelenka FTW XDDD

6 komentářů:

  1. cg, slyšela jsem ve... éé... ve středu? v úterý? mno prostě drby drby :D

    OdpovědětVymazat
  2. je to možný, ve středu sem tam byla první den XD
    ale to sem byla totálně mrtvá XDDDD
    čtvrtek a pátek pohodička...

    OdpovědětVymazat
  3. *čte prolog k článku*
    jasněěěěěěěěě že máme radoooooooost!
    ehem, parodie Anakondy by mě celkem zajmala...něco ve smyslu "Jejich revírem je Cocoon, jejich tempo je vražedné, jejich protivníci jsou vojáci a normální civilisti, l'Cie z Gran Pulse pracují ve dne v noci, jejich úkolem je ruinovat naši bezpečnost." aneb jak si l'Cie představujou Cocooňané?

    OdpovědětVymazat
  4. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    lol.
    já myslela že zparoduju svůj job, napadlo mě to jak sem tak pozorovala mamku zápasící s hrnečkama, ale nakonec sem ten nápad zavrhla... XD

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mám radost, že máš radost. XD

    K Advíku: Problém je, že vstupenka je na tvé jméno, takže kdyby platilo těch 10%, nebudu jí moct dát nikomu jinýmu (jenom místo na spaní). Navíc mám teď trochu problém s tim skrblíkem, co mě zaměstnává a asi ho brzo pošlu do prdele a odejdu, takže škola odkažitě dá ruce pryč a ,,postarej se sama" tak nevim, jak na tom teď budu s penězma zas já. Omlouvám se, ale pravděpodobně jí nebudu moct zacálovat asi sama sobě :X

    OdpovědětVymazat